Satt vid datorn...

Satt vid datorn, och tänkte fan! det är dags att skriva i min blogg. Den gamla var inget bra.

Så Välkomna.

Ska börja lite smått med att få er up to date...

Idag bor jag vid Mobilia, i en trea, med Olof.
Vem är Olof?
Ja, det är min pojkvän (omg, she has a boyfriend??), och vi har varit tillsammans i nästa 11 månader nu (say what?!)... okej kanske inte riktigt så intressant...

Ska skriva högskoleprov imorgon, och börjar bli riktigt nervös... INTE kul. Tänk om jag gör dåligt ifrån mig? Tänk om jag får 0,1? etc...

På tal om annat... Vet ni vad jag har insett? Jag är en skvallerkärring. Jag erkänner det. Jag älskar att lysnna på skvaller, kan spendera en hel dag med att bara lyssna på andras historier om varandra. Sjukt kul. Annat är att ljuga!

Har ni nått juicy att berätta?

An ounce of gossip is worth a pound of trouble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0