God morgon?

God morgon allihop.

Dagen har precis börjat, men jag och O har redan hunnit med ett smärre gräl.
Hur lyckas vi?
Det tar för mycket energi, jag orkar inte.

De ringde och väckte mig från jobbet idag...
Gah, hatar att bli väckt av telefonen - vilket händer hela tiden!
De undra om jag ville plocka varor idag, jag tror att hon sa i Arlöv...
Men jag är inte riktigt säker.
Nej, no time for that my friends, gotta study.

Nu sitter jag och tittar på MTV, Top 10 @ 10.
Idag handlar listan om Beyoncé.
De är på låt 8, Ring the Alarm.
Har aldrig riktigt fattat hur den låten blev så populär, tycker den är lite jobbig att lyssna på...
Undrar vad nästa låt är...

Vad ska ni göra idag?
<3




Kommentarer
Postat av: JONNA

sv; äh, mitt ex som är riktigt dum mot mej bara!

därför blri jag jätte arg!

2008-10-29 @ 10:25:49
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0