En liten stund

Så vad gjorde jag nu när jag var ute då?
Jag fikade med Anne, och vi gick faktiskt runt i lite affärer...
 Ska lägga upp bilder sen på fynd och smått o gott ;)

Sen fick jag åka till Liber Hermods (där jag studerar på distans) och ansöka om nya kurser
Det blev lite olika datorkurser, det är ju bra att ha gjort!

Nu trodde jag att jag skulle stanna hemma, men icke.
Ska posta ett brev till Studera och ett litet sött armband till Gagnef...
(Jag vet vad du tänker... Gagnef?
Det är en stad i Borlänge.)

Får springa ner till Mobilia nu.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur fungerar det att plugga på distans?

Tror du att det är bra att ta ett år emellan, innan man pluggar vidare till läkare från gymnasiet?

2008-10-29 @ 16:04:47
URL: http://amandalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0