Var i....?

helskotta har jag hållit hus?
Har ingen aning men jag orkade bara inte med allt drama.

Så här är jag. Frisk och kry!
Nej det vet jag inte, men jag är i alla fall här.

Just nu sitter jag hemma hos min pappa i Stockholm, ska åka ner till Malmö igen imorgon bitti. Mitt flyg åker så tidigt som klockan åtta, så jag måste upp halv sju!!
Känns som att det är dags att gå o lägga sig kanske?

Vad är då nytt i mitt liv sedan sist?
Jag klarade fysik A, så nu återstår ju det svåra, fysik B,
och sedan är det bara datakurser kvar, så skönt är det ju i alla fall!

Jag bor fortfarande kvar där jag bodde sist, surprise?

Och jag har druckit för mycket julmust!
Men gott är det iaf :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0